Fitness Wars – Η Εκδίκηση Της Περιφέρειας

Υπάρχει κάποια κύρια συνωμοσία που σας εμποδίζει να αποκτήσετε φόρμα; Δεν ισχύουν οι κανόνες της ενέργειας σε σχέση με την ενέργεια εκτός; Βρίσκεστε σε κενό κενού όπου δεν λειτουργούν οι κανονικοί νόμοι απώλειας βάρους;

Φυσικά και όχι. Ωστόσο, ακόμα δεν μπορείτε να χάσετε το λίπος σώματος, και είναι πιθανό επειδή είστε απλά μπερδεμένοι.

Αν είστε σαν τους περισσότερους ανθρώπους, έχετε λάβει συμβουλές γυμναστικής από το ραδιόφωνο, την τηλεόραση, τους φίλους, τα μέλη της οικογένειας, τα περιοδικά, ίσως ακόμη και έναν Προσωπικό Εκπαιδευτή. Ποιος είχε τα περισσότερα να κερδίσει από την παροχή συμβουλών γυμναστικής;

Το ραδιόφωνο, η τηλεόραση, τα περιοδικά, ακόμη και ο εκπαιδευτής σας ενδιαφέρονται να πληρώσουν για να σας δώσουν συμβουλές. Αυτό τους καθιστά τους πιο κατάλληλους για να σας βοηθήσουν; Με την πιθανή εξαίρεση του προσωπικού σας εκπαιδευτή, όχι, δεν είναι.

Τι γίνεται με τους φίλους και την οικογένειά σας; Ας απαντήσουμε πρώτα σε αυτήν την ερώτηση: Ήταν το άτομο που σας έδωσε τις συμβουλές σε καλή κατάσταση; Εάν όχι, το σημείο αυτής της ερώτησης πρέπει να είναι σαφές!

Fitness Wars – όλοι αυτοί οι διαφορετικοί άνθρωποι και πρακτορεία προσπαθούν να σας κάνουν να κάνετε κάτι ή να αγοράσετε κάτι.

Τι θα λέγατε για ένα μικρό πράγμα που κάποιοι αρέσει να αποκαλούν “Επιστροφή στα βασικά”; Προετοιμαστείτε! Πρόκειται να σας δείξουν τα αληθινά μυστικά για την επιτυχία στο γυμναστήριο !!

  • Η σωστή διατροφή. Για όσους από εσάς δεν ξέρετε τι είναι αυτό, ένας καλός κανόνας είναι ότι αν το έκανε ο άνθρωπος, μην το φάτε! Εάν δεν είναι αρκετές πληροφορίες για εσάς, συμβουλευτείτε έναν επαγγελματία διατροφολόγο ή κάντε δωρεάν έρευνα στο διαδίκτυο. Εάν πληρώνετε έναν επαγγελματία, βεβαιωθείτε ότι έχουν πιστοποιηθεί σωστά. Εάν κάνετε την έρευνα μόνοι σας, μην πιστεύετε τι βρίσκετε εάν αυτός ο ιστότοπος προφανώς ενδιαφέρεται περισσότερο για τα χρήματά σας παρά για την υγεία σας.
  • Φάτε 5 έως 6 μικρά γεύματα την ημέρα. Λέτε ότι το έχετε ακούσει ήδη χίλιες φορές; Λοιπόν, αυτό πρέπει να σας πει κάτι – λειτουργεί! Το σώμα σας είναι μια μηχανή καύσης θερμίδων. Εάν είστε μέση γυναίκα, μπορείτε να κάψετε μόνο 300 θερμίδες κάθε φορά. Ένας μέσος άνδρας μπορεί να κάψει περίπου 400. Δεν έχει σημασία πόσο ασκείστε – εάν τρώτε περισσότερο από αυτό κατά τη διάρκεια μιας συνεδρίασης, μερικά από αυτά θα αποθηκευτούν ως σωματικά λίπη.
  • Άσκηση τουλάχιστον 60 λεπτά την ημέρα. Δεν έχει σημασία τι λένε τα περιοδικά ή τι ακούτε στο διαφημιστικό “1-Second Abs” ή ποιος σας λέει οτιδήποτε άλλο. Άσκηση – τουλάχιστον 60 λεπτά την ημέρα. Αντέχει επανειλημμένα, οπότε μη διστάσετε να συνεχίσετε να το λέτε δυνατά μέχρι να αισθανθείτε ότι το έχετε απομνημονεύσει.
  • Πιστέψτε το. Αυτό το τελευταίο βήμα είναι πραγματικά το πιο σημαντικό. Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν αυτοπεριοριζόμενες πεποιθήσεις. Με λίγα λόγια, αυτό σημαίνει ότι ανεξάρτητα από την εκπαίδευση ή τη βοήθεια που λαμβάνουν, δεν πιστεύουν ότι μπορούν να χάσουν βάρος! Ας δούμε πώς πηγαίνει αυτό το ρητό; “Είτε νομίζετε ότι μπορείτε, είτε νομίζετε ότι δεν μπορείτε, έχετε δίκιο!” Πιστέψτε ότι μπορεί να συμβεί, γιατί μπορεί. Τότε θα απέχετε μόλις 3 βήματα μακριά από την επιτυχία.

Ουάου, τι αποκάλυψε αυτό το άρθρο! Με λιγότερα λόγια από ό, τι χρειάζεται για να απαριθμήσετε τις δεκάδες ανθυγιεινές καταστάσεις και ταλαιπωρίες που σχετίζονται με το υπερβολικό βάρος, μόλις σας δόθηκε ένα εγγυημένο σύστημα 4 βημάτων για επιτυχία στο γυμναστήριο!

Είστε πρόθυμοι να φροντίσετε τον εαυτό σας και τελικά να επιτύχετε αυτούς τους στόχους φυσικής κατάστασης ή μήπως έχετε ακόμη 5 μήνες να χάσετε;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *